🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی احمد عرشی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

عضو انجمن نقاشان و قلمزنان
مدیر آموزشگاه سایه های کاغذی
مدرس دانشکده هنر
اولین اثر ثبت شده قلمزنی در شهرستان پاکدشت
نگارگر ،قلمزن،مجسمه ساز ،طراح،شاعر،گوهر شناس
برترین قلمزن در سال ۱۳۹۰

آخرین اشعار احمد عرشی

می هستی

احمد عرشی 22 فروردین 1403

 

فارغم از دو جهان نیست دگر احوالی

خوانش: 20

سپاس: 1

پدر

احمد عرشی 13 آذر 1402

 

کودک که بودم، پدرم می‌گفت

سپید

خوانش: 123

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

سکوت باران

احمد عرشی 09 شهریور 1402

 

ابر آسمان را در آغوش گرفت

شعر کوتاه

خوانش: 141

سپاس: 0

تظاهر

احمد عرشی 25 مرداد 1402

 

تظاهر میکنی

سپید

خوانش: 87

سپاس: 2

تعداد نظر: 6