🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرسه در این هستی

(ثبت: 260032) اردیبهشت 31, 1402 

 

آن زمان که رفتی

پرسه ای بی پایان

پرسه در این هستی

پرسه های مستی

مانده در تاریکی

ژرف در ویرانی

بی کسی تنهائی

آخر حیرانی

اوج در رسوائی

گیر در خاطره ها

چشم در چشم تو یار

وهم یا خواب و خیال

پنجه و زلف شلال

باز کابوس سیاه

بی تو اما به کجا ؟

مقصدم تنهائیست…!!!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا