🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیوند

(ثبت: 270679) تیر 15, 1403 

 

دست هایت
فیروزه ی نیشابور را
پیوند می زند
به تنم
چشم زخم ها
کور می شوند

#شیدا_شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    درود تصویر زیبا وقشنگی داشت

  2. باسلام و عرض ادب
    پیوند عاشقانه خوبی بود و هرچند در قالب هایکو بود ولی پر محتوا بود و دلنشین
    موفق باشی و پیروز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا