🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چله

(ثبت: 270675) تیر 13, 1403 
چله

 

فرقی نمی کند
کدام تیر
ما را
به آغاز برساند
تا شکوفه
فصل ها را
به چله نشسته‌ایم

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درود بانو شهبازی شعرتان زیبا و عالی بود

  2. طارق خراسانی

    تیر 13, 1403

    سلام‌

    سپید بسیار بسیار زیبا و خواندنی ست 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا