🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چتر اسمان

(ثبت: 3284) بهمن 15, 1395 

بگذار 

چتر سرخ یک بوسه

آسمانت باشد

فارغ از خالی آبی آسمان 

و خاکستر زمین 

حال که سبز نیست 

اشکان ملک پور

نظرها
  1. زهره خسروی

    بهمن 15, 1395

  2. سحر جهانی

    بهمن 15, 1395

    درود

  3. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1395

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا سروده اید

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا