🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا عاشقم کرد؟

(ثبت: 245129) بهمن 16, 1400 

 

در چشم من همه هستند
او که می باید نیست
آنکه هر نگه اش
دگرگونم بگرداند
و از دلم گره ای بگشاید نیست

بیگانه و آشنا
پیک و پیغام تو آرند
اما جور و جفایت را
دلم باور نکرد

مثل بازار مسگرهاست
سرم از صدای
این پرسش بی پاسخ

چرا عاشقم کرد؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):