🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمان تو …

(ثبت: 1443) اردیبهشت 22, 1395 
چشمان تو …

من رویا هایم را

در چشمان تو می بینم

شعر هایم را

از چشمان تو می خوانم

 عشق را

با چشمان تو می شناسم

آری

چشمان تو

ای یار

ای آینه ی تمام قد من …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):