🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چمدان

(ثبت: 257633) فروردین 22, 1402 
چمدان

چمدان تنهایی ام را
بر می دارم
جا خوش کرده ای
کنج چمدانم و
من سنگینی آن را
در تمام ایستگاه های
امروز و فردا به دوش می کشم

تمام تو را
صدایت
نگاهت
حتی آوار حضورت را
جا داده ام
گوشه به گوشه چمدان
یک روز بیا
در آخرین ایستگاه
دیداری تازه کنیم
باید تمام سوغاتی ها را
پس بدهم
شاید این بار سبک سفر کنم
بی تو
بی چمدان معطل مانده
در ایستگاه

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1402

    سلام و درود

    آیا از این زیباتر هم می‌شد سرود
    الحق سپید زیبایی ست

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      سپاس از لطف شما
      زیبا نگاهید استاد بزرگوار
      💐🌺🌸

  2. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    فروردین 22, 1402

    مهر بانوی سرزمینم
    سلام و درود
    بسیار زیبا بود
    بسیار ظریف بود
    بسیار لطیف بود
    لذت وافر بردم از خواندنش
    مهرتان ماندگار

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام

      از لطف شما
      بی نهایت سپاسگزارم
      💐🙏🍃🌺🌸

  3. مهرداد مانا

    فروردین 23, 1402

    یک لوگوی زیبا و شعری پر از احساس …

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درود
      ممنون از نظر لطیف شما
      💐🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا