🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند اثر کوتاه

(ثبت: 242353) مهر 27, 1400 

《اسلحه》

از تیری
که از شعر کوتاهم، شلیک میشود
من
پوکه، برمیدارم
تو
زخم

#لیلا_بهمنی_سالیز

🌸🌸🌸🌸

《پوشیدمت》

سالها بعد از رفتنت
پیرهنت را پوشیدم
چقدر
به او می آمدم…

#لیلا_بهمنی_سالیز

🌸🌸🌸🌸🌸🌸

《سالهای خشک》

با
ر
ا
ن
سالها ی
خشکِ بعد از تو را
تازه می کند

#لیلا_بهمنی_سالیز

🌸🌸🌸🌸🌸
《هیچ کس》

عکسها ،
یادگارهای خوبی نبوده اندهرگز
بغلشان که میکنی
مچاله می شوند
مچاله میشوی
سرت را دست، می گیرد
خودت را هیچ کس

#لیلا_بهمنی_سالیز

🌸🌸🌸🌸🌸🌸

《ریشه》

ریشه هایم
آنقدر
عمیق،
رفته اند
که از سرت،
سر درآورده اند
حرف بزن!!
تا
از دهانت شنیده شوم

#لیلا_بهمنی_سالیز

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فاطمه

    مهر 27, 1400

    سخن کز دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.
    مشقم کن

    وقتی که عشق را زیبا بنویسی
    فرقی نمی کند که قلم
    از ساقه های نیلوفر باشد
    یا از پر کبوتر …

    بهت افتخار میکنم خاله جون
    🌹دوست دارم🌹

    • عشق را
      حتی اگر با شیشه های شکسته بنویسی
      باز شکوفه خواهد داد

      ✏لیلا بهمنی(سالیز)

      درودها مهربان فاطمه ی نازنین
      سپاس از نگاه وتوجه ت
      دوست ترت دارم عزیز خاله❤❤

  2. احسنت
    سرت را دست می گیرد
    خودت را هیچ کس

  3. بتول

    مهر 28, 1400

    هر آن که جانب اهل وفا نگهدارد خداش درهمه حال از بلا نگهدار
    حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگهدارد

    • درودها مهربانو انتخاب زیبایی ست دستمزیزاد سپاس از حضورتون👌🌸🌸🌸

      • بتول

        مهر 28, 1400

        ممنون‌.لطف داری.موفق باشی.😇🥰

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا