🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه بی وفایی دنیا

(ثبت: 1600) خرداد 9, 1395 

 

هزار و یک ترانه
دفتر سوم : هجر
نانم ترانه: چه بی وفایی دنیا
تقدیم به:
**
چه بی وفایی دنیا
جه بی حیایی دنیا
یک روز توبا منی تو
یک روز جدایی دنیا
**
یک روز می گیری دستم
یک روز می بری دستم
یک روز میش تو وصلم
یک روز میشی تو دردم
**
یک روز میشی مرهمم
یک روز میشی تو زخم
یک روز میشی آرومم
یک روز میشی تو دردم
*
یک روز میشی حبیب م
یک روز میش رقیب م
یک رور میش قاتل م
یک روز میشی طبیب م
**
حسن بذرگری(آیین)93/9/10
توضیحات: سرایش93/9/10- بداهه- ویرایش اول95/3/6- برگرفته از آوزهای محلی خراسان ( نیشابور)

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):