🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کابوس

(ثبت: 246021) اسفند 18, 1400 

 

پلنگ خیالم به سوی ماه می خروشد

مشت بر در و
سر بر دیوار می کوبم
چنان که گویی خودم را دار می زنم

سر می نهم بر بستر و
باز کابوس و
باز خواب خون می بینم
رفتی و بعد تو من
جنون می گیرم

شب همه شب
ز وحشت تنهایی
مثل اسپند بر آتشم
امان و صد امان از تنهایی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):