🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کافه

(ثبت: 262132) تیر 30, 1402 

 

گریه ها را
نوشیده ام
دورتر از این روزها
جنب چشمانت
کافه ‌ای می زنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 30, 1402

    سلام
    فکر کنم ” جنب نگاهت ” شاعرانه تر باشد

  2. طارق خراسانی

    تیر 30, 1402

    سلام

    بسیار عالی

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. مهدی محمدی

    مرداد 3, 1402

    سلام و عرض ادب بانو

    کافه ی دل ترک برداشته

    تابنده باشید به مهر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا