🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کعبه گاه دامنت

(ثبت: 257768) فروردین 9, 1402 

 

قصه به قصه خواندنت
هجومِ هجمه های درد
به نیمه شب نماندنت .
حسرت بوسه های تر
به کعبه گاهِ دامنت .
به می شکاندن از سر
لبش به لب نهادنت
به من ، به تو ، به غم
به عاشقان
به تکّه های جانِ من
به جانمازِ فاسقان
که غم خدایِ من نبود
جوانه های درد تو
کشیده شد بر آسمان .

کسی بتونه ویراستاری کنه ممنون میشم انجام بده ….

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فروردین 9, 1402

    ویراستاری؟؟؟ برای شعر!
    آنهم بعد از ارسال!!!!

  2. سیاوش آزاد

    فروردین 9, 1402

    سلام خودتان ویراستار آثارتان باشید بهتر نیست؟

    • اشعار صامد

      فروردین 11, 1402

      اون که بله ولی خواستم این رو از شما کمک بگیرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا