🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاقبت درمان نشد درد نوشتن در دلم

(ثبت: 261379) تیر 7, 1402 

 

عاقبت درمان نشد درد نوشتن در دلم
ظاهراً پیش از تولد فکر آن در من شده

این همه شوق نوشتن ناگهانی شد؟ نه خیر!
خوشه‌ها بر هم شدند و حاصلش خرمن شده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 7, 1402

    دو بیت سالم و خواندنی از شما خواندم …

  2. علی میلادی

    تیر 8, 1402

    زیبا بود
    درود بر شما 👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا