🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی اشعار صامد
تاریخ تولد: 1382/02/26
جنسیت: مرد
شهر: داراب
بیوگرافی:

شعر بر شعر، قلم نغمهٔ دلتنگی شد.
صالح خوب
تخلص: ( صامد )

آخرین اشعار اشعار صامد

عاقبت درمان نشد درد نوشتن در دلم

اشعار صامد 07 تیر 1402

 

عاقبت درمان نشد درد نوشتن در دلم

ترانه

خوانش: 85

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

از خیال دیدن چشمان …..

اشعار صامد 13 فروردین 1402

 

از خیالِ دیدنِ چشمانِ نابِ پاکِ تو

شعر کوتاه

خوانش: 169

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

کعبه گاه دامنت

اشعار صامد 09 فروردین 1402

 

قصه به قصه خواندنت

سایر

خوانش: 99

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

انتهای بی انتها

اشعار صامد 04 فروردین 1402

 

خویش از خویش برانم که کجا را برسم

خوانش: 76

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

قابِ قصّه

اشعار صامد 27 اسفند 1401

 

خواب دیدم خواب بودی قصّه ای در قاب بودی

سپید

خوانش: 100

سپاس: 0

تعداد نظر: 5