🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاف

(ثبت: 258748) اردیبهشت 9, 1402 
کلاف

 

در گوشم
آیه های تاریکی را
زمزمه می کنند
ومن در تکثیر مدام سیاهی
گم می کنم
ستاره های رو به افول را
ابرها
کلاف نور
می پیچند
و در فریادی پاره می کنند
رشته های سکوتم را

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1402

    سلام

    فریادی سپید پس از سکوتی نفس گیر…

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درود

      ممنون از شما

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🌸🌺
      ممنون از لطف شما

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 9, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا