🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « کمین »

(ثبت: 229711) مرداد 2, 1399 

« کمین »

در کمین معصومیتش
گرگی نشسته بود
مُدام تاب می داد
چشمانش را
تا بلغزد لحظه ای
پاهای خسته ی نگاهش…!

بهنام حیدری فخر

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 2, 1399

    سلام و درود
    به سایت شعر پاک
    بسیار خوش آمدید 🌹🌹🌹

    • بهنام حیدری فخر

      مرداد 2, 1399

      درود و سپاس بی پایان از توجه شما استاد رضا پور گرانقدر،مانا و پایدار باشید گرامی 🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 2, 1399

    سلام و درود
    جناب حیدری فخر،
    بسیار خوش آمدید 🌹🌹🌹

  3. سلام وعرض ادب واحترام حضور شما ادیب فرهیخته.
    بی شک شما با واژه ها،
    اعجاز میکنید.
    طیب الله برشما
    شکوهتان جاودان
    م.بهنام

    • بهنام حیدری فخر

      مرداد 25, 1399

      درود بر شما استاد گرانقدر جناب دهقان بزرگوار،نظر لطف شماست،ممنون و متشکرم از حسن توجه شما،در پناه حق،شاد و سلامت و بهروز باشید گرامی 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا