🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار بهنام حیدری فخر

 

عشق یعنی موی من با دست او گردد سپید

سایر

خوانش: 380

سپاس: 1

«شوکران»

بـا حیلــه ی/ رنـدانـه/ زهـــر و/ شــوکــران

سایر

خوانش: 1322

سپاس: 3

« سخن »

از فضل خودت این همه ابراز نکن

رباعی

خوانش: 309

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

« مجرد »

الهی این جهان وارونه گردد

دوبیتی

خوانش: 376

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

« دشمن »

چرا خواهی به ذلّت تن دهم من

دوبیتی

خوانش: 316

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

« حیله »

رندی همه عمر خود کند حیله گری

رباعی

خوانش: 1174

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

« پند »

یکی آمد مرا پندی دهد یاد

دوبیتی

خوانش: 221

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

« افسونگر »

تو زیبایی و افسونگر فریبا

دوبیتی

خوانش: 168

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

« جُرم »

دریغا هرچه گفتم بی ثمر شد

دوبیتی

خوانش: 219

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

« ناخدا »

الا ای عشقِ روزافزون کجایی

دوبیتی

خوانش: 333

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

« حکایت »

امـان از دسـتِ نامـردانِ امـروز

دوبیتی

خوانش: 426

سپاس: 1

« کمین »

در کمین معصومیتش

سپید

خوانش: 269

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

« سلام »

نغمه های دلِ دیوانه ی مـا گـشت حرام

سایر

خوانش: 219

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

سرد بود و می‌گداخت درد

سپید

خوانش: 239

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

«خوش‌بین»

 

سپید

خوانش: 424

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

« خاطره »

سپید

خوانش: 237

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

« بی گناه »

خوانش: 438

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

« پاسخ »

رباعی

خوانش: 231

سپاس: 2