🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « دشمن »

(ثبت: 231293) شهریور 13, 1399 

« دشمن »

چرا خواهی به ذلّت تن دهم من

تو بودی جان من در قالب تن

نمیدانم چرا از من بریدی

چه شد حالا شدی بر من تو دشمن

دوبیتی: بهنام حیدری فخر

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 13, 1399

    درود بر شما

    زیبا سرودید جناب حیدری فخر عزیز

    💐💐💐

    • بهنام حیدری فخر

      شهریور 14, 1399

      عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر و ادیب فرهیخته،سپاسگزارم از توجه و لطف و محبت شما بزرگوار
      مانا باشید گرامی 🌹🌹🌹