🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « سخن »

(ثبت: 235013) دی 10, 1399 
« سخن »

« سخن »

از فضل خودت این همه ابراز نکن

همچون مگسی یکسره پرواز نکن

در محفل رندان به خموشی خو گیر

بیهوده دهان را به سخن باز نکن

رباعی : بهنام حیدری فخر

مدیر وبسایت شعر پارسی
www.shereparsi.ir

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • درود بر شما بانوی فرهیخته و ارجمند،زیبا حضور پر مهر شماست گرامی،مانا و سرفراز باشید 🌹

  2. مينا امينی

    دی 10, 1399

    👏👏👏👏👏

    درودها هنرمند
    زیبا قلم زدید
    مانا باشید ،شاد و موفق🌸🌸🌸🌸