🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوتاه

(ثبت: 257621) فروردین 16, 1402 

 

کوتاه می کنیم سقف آرزوها را
چشم می دوزیم به گرمی نان
پناه می گیریم
در شلوغی آشیانه ها
باز دستان سیاست
سیاهه ی روزهایمان را
کوتاه نمی آید

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1402

    سلام و درود

    هر کار می کنیم که لحظه ای آرامش داشته باشیم نمی شود که نمی شود.

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام و عرض ادب
      آرامش هم نشین لحظه هاتون لحظه هاتون
      🙏💐

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 16, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1402

    احسنت
    سلام و درود تان

    دین و ایمان مان سیاسی شد

    و حتی

    مزه ی نان مان سیاسی شد

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام و احترام

      می نوشیم از چشمه هایی که آغشته ی سیاستند

      نفس هایمان می گیرد
      در آلودگی هوا که باز طعم سیاست می دهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا