🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کورم

(ثبت: 241853) شهریور 31, 1400 

 

چشم را باز میکنم

روز را از سوی چشمان

تو آغاز میکنم

نبودی که ببینی ،

کور گردیده

دو دیده

دلخوشم ،

با یاد چشمان تو

پرواز میکنم

بعد هجرت ،

همه نحسی ست

باب دیدار مجدد ،

ساز روزگار خود کوک میکنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 31, 1400

    سلام

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    بسیار زیبا

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا