🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه

(ثبت: 243256) آذر 13, 1400 

#کوچه

کوچه
می شمارد
انعکاس قدم هایت را
وقتی مدام تکرار می شوی
در خاطرات من و کوچه

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1400

    🌿🌿🌿

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام و درود

    من و کوچه و خاطراتی قشنگ
    چقدر از کوچه خاطره دارم
    خصوصا زمانی که کودک بودم
    کوچه میدان بازی ام بود

    لذت بردم
    در پناه خدا 🍃👏🌹🌹🌹🌿

  3. درودها بانو قلمتان ماندگار کاش در این شعر فقط یک کوچه بود
    موفق باشید🌸🌸

  4. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . کوچه مضمونی بیاد ماندنی ست
    . اما
    . مهر بانوی فرزانه با خاطرات کوچه
    . مخاطب را
    . به دورانی که . . .
    . زیباست می بَرد 🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا