🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوی عشقبازان

(ثبت: 263940) شهریور 30, 1402 
کوی عشقبازان

بسمه اللطیف
کوی عشقبازان

کجا است میکده ای که شفای من آنجا است
دوای درد دل بینوای من آنجا است

روانه‌ام به سوی کوی عشقبازان که
حریف زیرک و دردآشنای من آنجا است

نشان دهید به من کوی بی‌نشانی را
که یار نو سفر و دلربای من آنجا است

در این زمین خرابات وضع و بی سامان
بهشت پاک و خوش و دلگشای من آنجا است

نفس بریده‌ام و گشته‌ام دوان مهدی
که در تنفس روحم هوای من آنجا است

به یار و دلبر عیار خویش خواهم گفت
به هر کجا که بمانی تو جای من آنجا است

مس وجود مرا غرق کن در آغوشت
که اوج معجزه کیمیای من آنجا است

 

#مهدی_رستگاری
بیست و ششم شهریور سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هفدهم سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《 گلشن شعرا》

دفتر شعر روزگاران

۹۳۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 30, 1402

    سلام و درود

    هم آیینی های تان عالی ست هم عاشقانه های تان
    زهازه

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌🌹🌹🌹👌👌👌❤️🌱

    • مهدی رستگاری

      شهریور 30, 1402

      درود و عرض ارادت استاد خراسانی عزیز. نظر لطف حضرتعالی است🌹🌷🌹🌷

  2. سجاد پورخدایار

    شهریور 31, 1402

    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا