🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیای هنر

(ثبت: 209667) اردیبهشت 17, 1398 

کیمیای هنر

می خواسـت تـا دلـم ز ازل در بـدر شـود
اندیشــه های سـوختـه زیـر و زبـر شـود

مُهـــری نهــاد روی لبـــانم زِ روی مهــر
تا شـرح داغ سـوخته ای مختصـر شــود

تنها دلش نخواست که این راز سر به مهر
با رازهــای دیگر او ســر به ســر شــود

ز آتش فشـان دیده روان شـد گدازه هـا
دل بر کشید شعله که تا جان به در شـود

تــا از مس وجــود برآیــد طــلای ناب
چـون آهـن گداختــه قلب و جگر شـود

سـرب مذاب در ســر و در دل شـراره ها
آتـش زِ نـای خیــزد و نامش هنـر شود

مریم محبوب

 

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام خانم محبوب
    بسیار زیباست
    در بیت پنجم مصرع دوم هجاها توازن ندارند .
    مفعول فاعلات مفاعیل و فاعلن
    🌿🌺🍃

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 18, 1398

      درود بیکران جناب بایبوردی 🌷

      سپاس از مهرتان 🌷

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام و درود

    یکی از افتخارات وبسایت شعر پاک این است که شاعران برجسته ای در آن عضو هستند و دلیلش هم روشن است ما از سال 1394 تا 1397 سه ملک الشعرا و پنج ملکه شعر داشته ایم .
    کیفیت برای مهم است تا کمیت اگر صدها شاعر در سایت حضور یابند و نتوانیم از بین آنان ده نفر را برای معرفی برترین ها انتخاب کتیم چه فایده ای دارد ؟
    بنده خوشحالم شاعری برجسته چون شما را در سایت پاک داریم .
    اشعار شما بسیار پخته و قوی هستند حال گاهی حرف و کلمه ای از قلم می افتد و یا مشکل جزیی رخ میدهد این امر برای همه ی،شاعران فرهیخته ی ما هست.
    جا دارد مجدد از مدیریت عالی دختر عزیزم خانم پانته آ عسگری که سایت پاک را به اوج رهنمون هستند تشکر کنم .

    در پناه خدا شاد و سربلندباشید آمین🌿👏👏👏👏🌿

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 18, 1398

      درودها نثار شما استاد گرامی 🌹

      سپاسگزار و شرمنده لطف و احسان شما هستم 🌹

      پاینده باشید در سایه الطاف خدای مهربانیها🌹

      🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃💐

  3. اکبر رشنو

    اردیبهشت 17, 1398

    سلام
    و
    درودهای بسیار
    عالی سروده ای ارجمند
    متن، جالب و جذاب
    وختام هم عالی

    دستمریزاد و خوشامد

    فقط شرار شوقست زبان هنر
    🌺
    🌺🍃🌺🍃

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 18, 1398

      سلام ودرود بی پایان بر شما 🌹

      سپاسگزار محبت و لطف شما بزرگوار هستم 🌷

      در پناه حق باشید 🌷

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  4. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 18, 1398

    درود ها

    بی تعارف لذت بردم و بیشتر چیزی نمینویسم که فرصت دوباره خواندن داشته

    باشم. مانا و سربلند باشید به مهر

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 19, 1398

      درود بیکران جناب نژادیان عزیز🌷

      خرسندم که به دل و دیده شاعرانه شما نشست 🌷

      در پناه حق 🌷

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  5. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 21, 1398

    درود بی پایان دوست هنرمند ام

    احسنت و دستمریزاد

    موفق و موید و شادکام باشید انشاالله

    =D>=D>=D>=D>=D>@};-@};-

    @};-@};-@};-@};-@};-@};-

    @};-=D>=D>=D>=D>

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 24, 1398

      سلام ودرود خدمت شما جناب فلاحی عزیز🌷

      سپاسگزار لطف شما هستم 🌷

      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا