🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مریم محبوب

 

هر نخل فروخفته در این غم زده دهلیز

غزل

خوانش: 189

سپاس: 8

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 4

 

غزل

خوانش: 150

سپاس: 10

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2

 

شاعر تمام زندگیش را مرور کرد

خوشه ای-متغیر

خوانش: 214

سپاس: 9

تعداد نظر: 19

اندر حکایت انهدام پله های برقی :

——————————————————–

غزل

خوانش: 164

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

 

برای یار دیرین ، دختر باران و بهار

خوانش: 384

سپاس: 11

تعداد نظر: 10

 

می رفت ولی کنار دریا

غزل

خوانش: 211

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

مریم محبوب

نقاب

مریم محبوب 10 مرداد 1401

 

می شناسم ، می شناسم درد را

غزل

خوانش: 473

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

 

گفتی هنوز همنفسی با شعر

قصیده

خوانش: 243

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

 

یادمان رفت که دریا آبی است

شعرنو-نیمایی

خوانش: 159

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

رویای نیمه شب

در چشمهای خسته من رقص خواب بود

قصیده

خوانش: 211

سپاس: 9

تعداد نظر: 20

گندمزارها

بـــود مـوشـــی در میـــان دشـــت ها

مثنوی

خوانش: 261

سپاس: 13

تعداد نظر: 19

مریم محبوب

باران

مریم محبوب 17 آبان 1400

 

بـاران ببـار بـا تــو دلـم آســمانی است

خوانش: 304

سپاس: 10

تعداد نظر: 11

به مناسبت روز جهانی نابینایان

چشــم نابینـــا و بینـــایی نگــــر

خوانش: 189

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

بـاز تـا اوج فـلـک دیـشـب ســفــرها داشـــــتم

خوانش: 215

سپاس: 10

تعداد نظر: 7

تب و تاب

من از مهر مهتــاب ســرزنده ام

خوانش: 286

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

 

در گروه ادبی فرهنگی دوستی نوشته بود :

خوانش: 154

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

سرزمین یاسها

ای وطـن ای ســرزمین یاس ها

قصیده

خوانش: 301

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

عرض سلام و ارادت

خدمت مدیران ، ادیبان و فرهیختگان سایت پربار شعرپاک

خوانش: 199

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

من رویـش اُرکـیــــــده را مانــم به مـرداب

نیــــــلوفــری بــــاران زده در دامـــن آب

خوانش: 283

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

انـدیـشـه ام خشـکـیـد در ایــن ناکجــا آباد

این نــاله ها هـرگـز نمی گنـجد در این فـریـاد

خوانش: 348

سپاس: 5

تعداد نظر: 8