🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرفتار عشق

(ثبت: 266569) دی 11, 1402 
گرفتار عشق

بسمه اللطیف
گرفتار عشق

با خودت معجزه دولت دیدار بیار
راحت روح و دوای دل افگار بیار

خوب درد دل مشتاق مرا می دانی
لطف کن بر لب خود خنده سرشار بیار

خستگی را به در از روح و تن پرتنشم
به نگاهی خوش از آن دیده بیمار بیار

چون بهشت است وجود تو به چشمم بخرام
باغ را پیش من این لحظه به رفتار بیار

《پیرهن چاک و غزلخوان و صراحی در دست》
مرهمی بر دل آشفته تبدار بیار

باز با ناز فراوان بنشین در بر من
از لبانت به لبم بوسه بسیار بیار

دست من چون ید بیضا شده در پیرهنت
آیتی دیگر از اعجاز پدیدار بیار

ناله گل می کند اینک به گلوی تو ولی
رحم بر مهدی در عشق گرفتار بیار

 

#مهدی_رستگاری
چهارم دی سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست وپنجم دسامبر ۲۰۲۳ میلادی
غزلسرایی گروه ادبی 《گلشن شعرا》

دفتر شعر روزگاران

۹۷۷

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا