🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه نکن – بزار که من بگریم

(ثبت: 1598) خرداد 9, 1395 

هزار و یک ترانه دفتر سوم: هجر نام ترانه:

گریه نکن – بزار که من بگریم **

گریه نکن – بزار که من بگریم

برای تو- باید که من بگریم

بزار که من در غم تو بگریم

بزار که من برای تو بگریم **

گریه نکن منم گریه ام میگیره

از گریه هایه تو گریه ام میگیره

گریه نکن دلم خیلی گرفته

گریه نکن دلم خیلی که خسته **

گریه نکن بزار که من بگریم

بزار که من کنار تو بغلت بگریم

بزار که من رو شونهات بگریم

بزار که من تو دامنت بگریم **

حسن بذرگری(آیین نیشابوری) توضیحات: سرایش95/3/9- بداهه- ناتمام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):