🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتگو

(ثبت: 255355) بهمن 5, 1401 

 

زبان عاشقِ دل را فقط تو میدانی
تویی که از نگهم رمز عشق میخوانی
زبانِ قلب همه شاعرانِ این وادی
نگاه و آه و غزل بوده، خوب میدانی
میان چشم تو و قلب پر زِ احساسم
به گفتگو بنشین در غروب بارانی
هزار حرف نگفته
هزار درد به دل
هزار راه که بی تو
نرفته زندانی
نشسته ام که بیایی
ز شوق آمدنت
ترانه ای بنویسم به وصف چشمانی
که گیرو دار من و دل به آن گره خورده
بدون تو همه شعرم شده پریشانی
تو ای تمام وجودم ز دیدنت لبریز
بهار شعر منی ..شاه بیت پایانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 5, 1401

    زبان عاشقِ دل را فقط تو میدانی
    تویی که از نگهم رمز عشق میخوانی

    زبانِ قلب همه شاعرانِ این وادی
    نگاه و آه و غزل بوده، خوب میدانی

    💐🙏👏👏👏👏👏👏

    درود بر شما بانو فکری گرامی

    غزل دل انگیز و زیبایی از شما همتبار هنرمندم خواندم

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏🌺🌷🌹❤️🌹🌷🌺🙏💐

    شادکام باشید

    🙏💐

  2. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    زبان عاشقِ دل را فقط تو میدانی
    تویی که از نگهم رمز عشق میخوانی
    زبانِ قلب همه شاعرانِ این وادی
    نگاه و آه و غزل بوده، خوب میدانی

    سلام و درود

    فراق را زیبا سروده اید
    قالب سعر می تواند خوشه ای باشد

    در پناه خدا 🌱🌹🙏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا