🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمشده

(ثبت: 255354) بهمن 4, 1401 

 

گمشده ای میان شعر من‌ رسید
قلب ترانه سبز شد باز تپید
شعر جوانه زد ز خاک
باد بهارِ دل وزید
جام جهان نمای چشم روشنت
به جمع شعرهای کال من رسید
پرنده از قفس پرید
دل از ترانه دل برید
دوان دوان به سوی تو به سر شدم
زمان درخت و من همان تبر شدم
نفس زنان ز دوستان گذر شدم
تو را بغل گرفتم و
شاعر این اثر شدم

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 4, 1401

    سلام و احترام محضرتان بانو فکری گرامی
    همشهری هنرمند و خوبم

    خوش آمدید به جمع گرم دوستان شعر پاک

    از شعر پاکتان لذت بردم

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌺🌸

    شادکام باشید

    🙏❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1401

    با سلام و خیر مقدم 🌹

    شعر زیبایی ست

    عاشقی انسان را شاعر می کند _ خانم فلاحت فکری

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏🌹🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    بسیار خوش آمدید

  4. مهرداد مانا

    بهمن 4, 1401

    به جمع شعردوستان پاک خوش آمدید

  5. پروانه آجورلو

    بهمن 5, 1401

    سلام مهربانو
    قلمتان نویسا🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا