🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ملاحت فکری
تاریخ تولد: 1401/11/19
جنسیت: زن
شهر: تبریز
بیوگرافی:

اهل هیچستانم
شاعران را دوست دارم
شعر را هم بیشتر
شاعری شغل قشنگیست
غنیمت دانید
🙏⚘️

آخرین اشعار ملاحت فکری

گفتگو

ملاحت فکری 05 بهمن 1401

 

زبان عاشقِ دل را فقط تو میدانی

خوانش: 88

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

گمشده

ملاحت فکری 04 بهمن 1401

 

گمشده ای میان شعر من‌ رسید

سایر

خوانش: 109

سپاس: 5

تعداد نظر: 5