🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل های سرخ

(ثبت: 494) دی 14, 1394 

من شعرهایم را

زیر آسمان ابری 

نوشته ام

من وزن شعرهایم را

ازرقص گل های سرخ شمالی

گرفته ام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):