🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 2874) آذر 7, 1395 

اینجا پاییز است

و صدایی که می شنوید

صدای جمهوری خودمختار باد است

من گم کرده ام در فصلی سفید

که به خورشید

فرمان آتش بس داده است

من جا مانده ام در سرزمین همسایه

بدون هیچ آشنا و غریبه ای

در آستانه ی عادت چشم هایم به سنگینی

گوشواره ی گیلاس ها از شاخه افتادند

و خش خش برگ ها در سرزمینم کودتا کردند

و درخت ها تسلیم حکومت باد شدند

نادرابراهیمیان مجموعه پنجره ای رو به آفتاب

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):