🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خارج قسمت

(ثبت: 1349) اردیبهشت 9, 1395 

دنیا

ریاضی دان بی رحمی بود

عشق را تقسیم که کرد

تو

خارج از قست من شدی

و بعد از آن

دیگر نتوانستیم

زیر هیچ سقفی با هم جمع شویم

نادر ابراهیمیان مجموعه در کوچه باغ های اصفهان