🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل

(ثبت: 254356) دی 13, 1401 

 

پیچک نگاهت
تنیده است
بر دیوار کاهگلی روزهایم
گه گاه گل می کند
میان زخم های کهنه ام
احساسم می شکفد
از روشنی نگاهت

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

https://t.me/nilofareesheida

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    دی 13, 1401

    سلام
    من فکر می کنم شعر تا همان زخمهای کهنه ، کافی ست و شاید نیازی به باز شدن یک تصویر دیگر در انتهای کار نبود .

  2. طارق خراسانی

    دی 13, 1401

    سلام و درود

    عاشقانه ی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا