🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گونش لرین گونشی – غزل ترکی(امام رضا ع)

(ثبت: 246745) فروردین 15, 1401 

گونش لرین گونشی

آدی گونش‌ دن اوجالمیش؛ آدی یولون سراجی
گؤزل‌لیگی ‌ایله‌ اولوبدور؛ گؤزل ‌لیگین آماجی

پولادلی‌ پنجره ‌‌سیندن؛ شفاکانی یوخ ‌اینان!
وئریب‌ شفا بئله ‌درده؛ او درد کی‌ یوخ ‌علاجی

بو یئرده‌ شاه ‌اودور آمما؛ دئیین ‌منه کی‌نیه؟
ندندی زائری‌ نین‌ده‌؛ باشیندا ‌واردی ‌تاجی؟!

حرمدن ‌ال‌چکه ‌بیلمیر؛ گؤيرچینین اوره‌یی
نیه‌ کی‌ عشقه‌ دادانمیش؛ بو قوشلارین ‌مزاجی

گئدنده مکه‌یه چارلی؛ کاسبی گلر مشهده!
اونون ‌زیارتی ‌ایله؛ فاغیرلار اولموش‌ حاجی

رئوف آقا اوره‌ییمده؛ غمیم الیم‌ده نیاز
یاپیش بو زائر الیندن؛ سنه وار احتیاجی

گونش‌لره ‌گونش ‌اولموش؛ ایشیق‌‌ ساچاندا آدی-
آدی گونش ‌دن اوجالمیش؛ اولوب ‌یولون سراجی

بهزاد بیات فرد

___

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 15, 1401

    درود جناب بیات فرد گرانقدر

    کاش برگردان فارسی شعرتان را هم می گذاشتید تا دوستان غیر ترک زیبان نیز از آن بهره ببرند.

    همچنین در اسفند ماه گذشته به مناسبت روز جهانی زبان مادری کارگاهی در سایت برگزار شد که هم در آرشیو کارگاه نقد سایت در نوار بالای صفحه و در صفحه مطالب من تحت عنوان هم اندیشی دیگری برای هنر کارگاه هشتم قابل دسترسی است. اگرچه کارگاه پایان یافته است؛ شعرها به زبان مادری همچنان در آنجا آرشیو می شوند.
    🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا