🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار

(ثبت: 255992) بهمن 18, 1401 

 

کاش کوچه دلبری را یاد بگیرد
غمزه بیاید
ناز کند
تا که اگر یار آمد
پاگیرِ خانه ام شود.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1401

    غمزه را کوچه اگر یاد نگیر
    چه غمی؟
    یار کافی ست،
    به پاگیری آن خانه
    نفس های تو را بشنود از دور
    همین….
    بداهه ای تقدیم شما
    درود

    بسیار لطیف و زیبا

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 18, 1401

    سلام بر شما استاد
    به به لذت بردم
    خیلی خیلی ممنونم از نظر ارزشمندتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا