🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا علی مالک ملک دلی

(ثبت: 236710) اسفند 11, 1399 
یا علی مالک ملک دلی

‍ 🌙 #سبک_شور_امیرالمؤمنین_ع 🌙
🌸 #یاعلی_مالک_ملک_دلی 🌸
#بسیار_زیبا😍
#اجرانشده

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

🌹بند اول:

یا علی مالکِ مُلکِ دلی
یا علی عشقِ تو لَمْ یَزَلی
سر درِ عرش بَرین خدا
حک شده لافَتی اِلّا علی

خلقِ تو علت خلقتِ محمد
شدی تو مایه ی عزّت محمد
ذکرِ تو ذکرِ عبادت محمد، یا حیدر

قرآنِ نبی
فخر عربی
مولا حیدر

از دنیا سری
کَیفَ بشری؟!
مولا حیدر

جانم یا حیدر یا حیدر مولا

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

🌹بند دوم:

یا علی صاحب روز حساب
حُبِّ تو باعثِ حُسْنِ مَآب🔹
روایته امامِ صادقه
گفتن یا علی داره ثواب

سوره حقّی و آیه ی الهی
هم قدمت شده سایه ی الهی
چشم تو دارُ الهدایه ی الهی، یا حیدر

ممسوسِ خدا
ای قبله نما
مولا حیدر

نور ماسوا
شأنِ هل اَتی
مولا حیدر

جانم یا حیدر یا حیدر مولا

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

🌹بند سوم:

یا علی حضرت والا مقام
وصیِ مطلق و اوّل امام
ولایتت اصول دینه و
امیرِ مؤمنینی والسلام

ولیُ اللهی و آبروی کعبه
طواف دُورِ تو، آرزوی کعبه
تنها تو اومدی دنیا توی کعبه، یا حیدر

حصنِ حصینی
عشقِ زمینی
مولا حیدر

شمس و قمری
درّ و گوهری
مولا حیدر

جانم یا حیدر یا حیدر مولا

🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

🔹: حسن مآب= نیکوییِ عاقبت

شعر: #یاحسین(طاها تحقیقی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا