🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

  یا ور و یار ه ما-  تویی یا  الله

(ثبت: 1886) تیر 12, 1395 

 

**

 یا ور و یار ه ما-  تویی یا  الله

 غم خوار ه درد ه  ما تویی یا الله

 هم دم  ه دم  ه  ما   تویی یالله

  اول آخر   م-  تویی یا الله

**

 طبیب ه  درد ما تویی یا  الله

 آگاه به درد ه ما تویی یا الله

 آگاه به حال ما تویی یا الله

آگاه به سر ماتویی  یا الله

**

 زبان حال ه  ما تویی یاالله

 زبان و قلب ما تویی یاالله

 نیازه  قلب ه ما تویی یالله

 نیاز ه جسم ه ماتویی یالله

**

 آگاه به قلب ما تویی یا الله

 آگه به سر ما تویی یالله

 سر و سهای یه  ماتویی یالله

 نیاز ه  حال  ه ماتویی  یالله

**

 زبان ه  وصف ه  ماتویی یالله

 زبان ه  حال  ه ماتویی یالله

 نمازه  عشق ه  ما تویی یالله

 جاه و جلال ه  ما تویی یالله

**

 دست گیره  دست ما تویی یا الله

 منشا  ه  قرب ماتویی یا الله

 جاه و جلال ه  ماتویی یا الله

 موصوف ه  وصف ماتویی یا الله

**

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/4/10-  بداهه- ناتمام- براساس ادبیات فوکلور خراسان- ویرایش اول

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 13, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا