🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یوسف در چاه…

(ثبت: 221626) بهمن 7, 1398 
یوسف در چاه…

 

یوسف در چاهی و با ماه، آه ی سر کنی
بهتر از عشق ست رو در روی یکتا بنگری
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 7, 1398

    مانا باشی مهربانم
    ممنونم از اشتراک گذاری
    ❤️🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا