🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک دهه بیشتر اینجا

(ثبت: 1737) خرداد 26, 1395 

یک دهه بیشتر اینجا …                                                                                                           

شده ده ها میلیون نزد مدیران ، حقوقی ناچیز                                                                       

گفته اخبار که در سفره ی این قشر غیور است کمی نان و دروغی ناچیز                           

یک دهه بیشتر اینجا …                                                                                     

علف ِ هرز، سر از خاک در آورده و خیلی حرف است                                                               

باغبان هرکه به این گلشن زرد آمده چون کبک سرش سخت، بزیرِ برف است             

یک دهه بیشتر اینجا…                                                           

همه شب ساعت ِ نُه رهگذری لنگ زنان می آید                                                           

می خورد نانِ شب از سطل ِ زباله … و  پِی اش رفتگری سنگ زنان می آید      

یک دهه بیشتر اینـ . . . . جـ . . . ا . . .                                                                   

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا