🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ییلاق تا قشلاق

(ثبت: 260422) خرداد 10, 1402 

 

تو مثل شکوفه های کُنار
بر شاخه های بهار
قد برافراشته و زیبا رو
و من شاعری عاشق
در میان ایل تو
اسیر پاییز تنهایی

ییلاق تا قشلاق
سوز سرناها عشق را خواهند نواخت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):