🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 080

(ثبت: 4306) خرداد 29, 1396 

سور اسرافیل دمیده شد
جهانم به یغمای فنا رفت
رستاخیزی از بطن فلسفه شک
منطق اندیشه و خرد
و پایدار بر
پایدار بر رهایی انسان آغاز گشت
تن به اسارت کهنه باورها نمیدهم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):