🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 212104) تیر 28, 1398 

سر در هاون می‌کوبد
دریای جزیره خاموشی

مهتاب دوستان(سرو)_۱۰ تیر ۹۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. میرزایی

    تیر 28, 1398

    سلام مهتاب عزیزم

  2. تیر 28, 1398

    🌹

  3. مسیحا یاری

    تیر 29, 1398

    سلام چقدر گیج شدم باید یک بار دیگر بخوانم