🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 6819) مهر 17, 1397 

…و مناعت طبع

آسمانِ چشمان یار من است

بداهه_۱۷ مهر ۹۷

“سرو”

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 17, 1397

    سلام 

    فکر کنم این شعر در کوتاهی فینالیسته

    عالی ست

    در پناه خدا 

    • مهتاب دوستان

      مهر 18, 1397

      سلام استاد گرامی. ممنونم از لطف همیشگی تان

  2. با سلام و عرض ادب

    شعر زیبایی است

    درود بر شما

    سلامت و موفق باشید

    با احترام

  3. مهتاب دوستان

    مهر 18, 1397

    سلام و سپاس از مهر حضورتان

  4. علی احمدی

    آبان 1, 1397

    بیکرانه درود بر شما و سپاس از قلم رقصانی خالصانه و صادق حس نابتان دست مریزاد

  5. علی احمدی

    آبان 1, 1397

    بیکرانه درود بر شما و سپاس از قلم رقصانی خالصانه و صادق حس نابتان دست مریزاد