🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مرضیه عاشوری
تاریخ تولد: 1364/03/14
جنسیت: زن
شهر: فردیس
بیوگرافی:
آخرین اشعار مرضیه عاشوری

عشق

مرضیه عاشوری 15 مرداد 1399

 

چون مریضی که خودش پس میزد ‘اسـتعلاج را

خوانش: 213

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

همین و بس

مرضیه عاشوری 23 تیر 1399

 

از عشق، آب و تِکه ی نانی، همین و بس

خوانش: 176

سپاس: 4

تعداد نظر: 10