🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی تبسم عبداله زاده
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار تبسم عبداله زاده

زَهَرلی دویغولار

تبسم عبداله زاده 11 دی 1394

سنه بئل باغلاماق

کونولو…!! 

سپید

خوانش: 605

سپاس: 6

تعداد نظر: 11