🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ابوالفضل دوستی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

♥●•٠·˙Legend ˙·٠•●♥
اَبوالفَضلِ دوستـــــی
☆ ☆ ☆ ☆
22 شهریور
تمام شعرهایی ک سرودم در سایت www.soroodehayeman.blogfa.com

آخرین اشعار ابوالفضل دوستی

عشق خارجی من

ابوالفضل دوستی 29 اردیبهشت 1400

 

عشق من ، تویی که برام زیبایی

ترانه

خوانش: 403

سپاس: 0