🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق خارجی من

(ثبت: 239093) اردیبهشت 29, 1400 
عشق خارجی من

 

عشق من ، تویی که برام زیبایی
کاش میشد که هر چه زودتر بیایی
عشق من تو که اونور دنیایی
ولی برام، توی قلبمی همینجایی

عشق من تو برام امید فردایی
میشه بیای و بکنی با من آشنایی؟

عشق من میدونم تو هنوزم تنهایی
دلم میخواد بگم که کنارمی اینجایی

عشق من برام تو همیشه توی حرفایی
و از بس ازت گفتم که توی همه دلهایی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا