🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امیر ذبیحی
امیر ذبیحی

بینش

امیر ذبیحی 24 بهمن 1400

“بینش”

صبحِ شادی ست و آوای نسیمش خُنک است

غزل

خوانش: 409

سپاس: 11

تعداد نظر: 21

تعداد نقد: 5

امیدواری

با تو بودن زیر باران بهاری، بهتر است

غزل

خوانش: 245

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

“وقت گریز”

بیرون این جزیره هیاهوست شک نکن

غزل

خوانش: 260

سپاس: 6

تعداد نظر: 15

امیر ذبیحی

ردّ پا

امیر ذبیحی 26 آبان 1400

 

مانده از رنگ عبور تو در این جاده رَدی

خوانش: 196

سپاس: 2

تعداد نظر: 1